Blooberry

Member
  • Content count

    788
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

441 Neutral

About Blooberry

  • Rank
    Champion
  1. Wednesday Night War | Official Chat Thread

    All in all NXT has such a damn great roster. It’s so refreshing and fun!!! 
  2. Impact has low key been amazing this year.... Tessa is going to be a huge Star after she leaves Impact.
  3. Wednesday Night War | Official Chat Thread

    Nope!!! Rhea was a bitch for that lol, I’m all for heel Dakota 🤗🤗
  4. WWE SmackDown | Official Chat Thread

    Fuck the norm, Bayley has actually been really endearing and entertaining since she won MITB. Her heel turn was well done and the house show that’s online of her interrupting a Charlotte match just to beat her up made her such a BAD ASS! 
  5. Wednesday Night War | Official Chat Thread

    I love that the tag champions are appearing in NXT. Now we have a multitude of tag teams across all three brands 😍😍😍😍 Agreed on an earlier post in regards to AEW needing something. Star power? And diversity. Managers? Valets? Britt Baker might as well be the champ with how they keep shoving her down our throats lol
  6. Wednesday Night War | Official Chat Thread

    Loving AEW a lot!!! They just need a second show to really flesh out these feuds and characters.
  7. Wednesday Night War | Official Chat Thread

    I was hoping for Nyla or Bea to interfere to set up a triple threat title match, or at least Bea to add more juice to her rivalry with Britt. But the match itself was really good and I really like the face vs face dynamic. Where are Kong? Allie? Mercedes? Ivelisse!? Jazz??? I need more ladies being used!!
  8. WWE Raw | Official Chat Thread

    I never thought I’d root for Ronda to come back and end both Charlotte and Becky. They both are just far too over pushed and everyone on Raw will suffer as a result. I need Naomi away from this, return to SD plz!! 😞😞😞
  9. WWE SmackDown | Official Chat Thread

    Dana is on SD!!!! Literally a roster with Heel Bayley, Sasha, Carmella, Mandy, Sonya, Dana Brooke, Tamina, Lacey, Alexa and Nikki is so refreshing! Add in the likes of Ember Moon and Alicia and we’re set! 
  10. WWE Raw | Official Chat Thread

    This draft has been so retarded lol. Raw is going to be the Charlotte vs Becky show. I need Naomi, Dana and Alicia on Smackdown! Is Alicia still employed wtf? Lol  
  11. WWE Draft 2019: Hopes and Predictions

    Where’s the leaked list??? 
  12. WWE SmackDown | Official Chat Thread

    I need Sasha, Naomi and Ember on SD with Bayley!!! 
  13. MYC III Tapings Announced

    Evolution 2? Please!
  14. Wednesday Night War | Official Chat Thread

    Wednesday is my go to day!!!! Wrestling and AhS!??? 
  15. Ew where’s her retirement reign, match and push??? 🥺🥺🥺🥺