Mandy Rose

Member
  • Content count

    1,115
  • Joined

  • Last visited

Everything posted by Mandy Rose

  1. WWEShop Merchandise Thread

    thought it'd be organize and to shut down people's 15 seconds of new-thread-fame to have a thread where we can post all the new WWEShop merchandise that features the divas. Just now there's been a shit load of new divas merch:
  2. WWE Games | Discussion: WWE 2K19

    wow she looks good 
  3. Upcoming Impact Wrestling Spoilers

    nnnn i did not expect that with the Joe/Grado/Katarina storyline  props to Impact with spicing shit uP
  4. Maria Comes for Charlotte

    Ugh Maria we been knew you need to focus on your return match at Evolution.  This is something that WWE can use as ammunition to release her and her husband. Has she forgot how petty WWE can be? 
  5. WWE Games | Discussion: WWE 2K19

    this gives me hope that they'll include AJ Lee since she did play a role in WM28 but knowing how petty WWE is, they'll just exclude that match just because they dont want AJ in the game 
  6. SmackDown August 14, 2018: Live Chat

    Girl I love the floral thing going on it’s a LOOK  
  7. SmackDown August 14, 2018: Live Chat

    Mandy using her best attire ugh I stan that bitch so hard
  8. WWE Games | Discussion: WWE 2K19

    we gonna have 11 different Daniel Bryan models 
  9. Enzo Amore Vows to Never Wrestle Again

    good he's a shit wrestler this maybe off-topic and maybe ignorance on my part, but do people here dislike Enzo because he's a shitty wrestler/shitty personality or do people here dislike him for his rape-accusations and lack of evidence to convict him? Because if people dislike him for the latter part, wouldn't that be a petty reason to dislike him since there wasnt enough evidence to convict him for rape and the accuser is kind of messy? 
  10. Hi, Everyone!

    Stan Mandy Rose or you're cancelled welcome to HB  
  11. Not Moderated: Extreme Rules

    Are Jessamyn and Shayna fucking? I can feel the sexual tension whenever they post a picture together 
  12. Mandy Rose Launches Her Own App

    Which is why I really think the concept will flop... Mandy literally dropped this app like a week ago with no advertisement and I can see this whole “most stars go to Summerslam” as a ploy to get people subscribing and she already picked a person by now. 
  13. Mandy Rose Launches Her Own App

    Entrepreneur queen  when will your faves?   but real talk I checked it out, and I lowkey feel like this concept will flop. You literally have to pay “stars” to see exclusive content, but based on the comments, it’s just basic ass pictures that she can easily post on IG. The only thing worth while is apparently she’s going to fly her “biggest fan” (the one who pays the most stars) to Summerslam, which is like  Idk hopefully queen will pick it up, but Issa a no for me right now
  14. Mixed Tag Match Added to Summerslam

    nnnn weren’t there reports that they’re strictly keeping Zelina as a manager?  oh well she looks good in her wrestling gear, so I’m here for the reports being FALSE  
  15. @Vinaro can never win   get well soon sis
  16. Mae Young Classic 2018: Spoilers

    Just came back from night 2, and I’ll post a full reaction post later, but let me tell you the Tegan injury was so sad to watch.  At first I thought it was a work, but she threw the X sign after taking a drop kick bump. It was legit so sad. The whole crowd was dead silent that you can literally hear the wind/rain from outside. It was so bad   Lmk if you have specific questions about night two regarding music/how well a superstar did/match length/crowd reaction/etc.!
  17. Mae Young Classic 2018: Spoilers

    based on rehearsals 
  18. nnnn my dumbass only bought tickets for night 2 of the MYC because I assume all my faves will make it past round 1, but I cant predict that :pinfall:

  19. Mae Young Classic 2018 Women Announcement Thread

    ok sorry! 
  20. Mae Young Classic 2018 Women Announcement Thread

    I'm all for rehearsing and shit since I agree, we dont want another Rachel vs Marti, but how the fuck did people find out?     TEXTSPAMBECAUSEYOUCANSEETHESPOILERONTHERECENTPOSTS TEXTSPAMBECAUSEYOUCANSEETHESPOILERONTHERECENTPOSTS TEXTSPAMBECAUSEYOUCANSEETHESPOILERONTHERECENTPOSTS TEXTSPAMBECAUSEYOUCANSEETHESPOILERONTHERECENTPOSTS TEXTSPAMBECAUSEYOUCANSEETHESPOILERONTHERECENTPOSTS also I saw on Twitter:  
  21. Mae Young Classic 2018 Women Announcement Thread

    I saw this on Twitter and how is this even possible? They dont start filming until tonight  ROUND SPOILERS DO NOT CLICK IF YOU DONT WANNA SEE IT TEXTSPAMBECAUSEYOUCANSEETHESPOILERONTHERECENTPOSTS TEXTSPAMBECAUSEYOUCANSEETHESPOILERONTHERECENTPOSTS TEXTSPAMBECAUSEYOUCANSEETHESPOILERONTHERECENTPOSTS TEXTSPAMBECAUSEYOUCANSEETHESPOILERONTHERECENTPOSTS TEXTSPAMBECAUSEYOUCANSEETHESPOILERONTHERECENTPOSTS  
  22. Oop so what’s the tea about Aleister Black/Isla Dawn/Zelina Vega? 👀👀👀

    1. Show previous comments  7 more
    2. Twisted Bliss

      Twisted Bliss

      I wonder if she sold his promise ring. :trickie:

    3. prince.

      prince.

      post the receipts or stop tarnishing her fucking name 

      UTf9a3u.gif.4ec3e84d352fd61e01b29f65ff21

    4. Layout

      Layout

      Isn't Isla into witchcraft? Zelina better watch out :alexa:

  23. SmackDown August 7, 2018: Live Chat

    where the fuck is Mandy
  24. WWEShop Merchandise Thread

    they officially formed this tag team a week ago and they immediately got a shirt... meanwhile it took Lana and Alicia Fox, ESPECIALLY Alicia, a long time before they got their official tacky-looking shirt. I'm over this company. 
  25. Not Moderated: Extreme Rules

    If this were truly the case, WHEW Mickie avoided that shit. She predicted where her character was going in regards to this Bliss vs Ronda storyline and 'called in sick' or used her son as an excuse  a true middle-age mom  But forreal, sometimes I think Alicia is too generous to this damn company to the point where she doesnt love herself tbh! This woman is the textbook definition of a "company man" and WWE exploits the poor sis in every way   I feel so bad for her because you know damn well she aint going to get a push anytime soon and will just be "there" to the point when she wants to retire. At least give her a Jillian Hall reign in the next year