Mariah.

WWE Network | Official Chat Thread

4,819 posts in this topic

Am here :excited:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am here too, but not for too long

 

MelinaPerezMNM2.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wow just Shoaib and I and Charlie for like 5 min.

Share this post


Link to post
Share on other sites

omg this is reminding me that Seth's new theme is generic as fuck. He needs to change it again

 

photo-8.jpg?_r=1402444868

Share this post


Link to post
Share on other sites

woo zamn zaddy :crying2:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hate to say it but he's right when he says The Shield is nothing without him. Sure, they'll be successful but as a team, Seth made them. And now he broke them.

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

woo zamn zaddy :crying2:

 

nn;; what if he wrestles in that suit tonight? :anya:

Share this post


Link to post
Share on other sites

nn;; what if he wrestles in that suit tonight? :anya:

I'll strangle you :anya:

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

Why can they only give Dolph promo time on ME and SD :cry:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ugh, Dolph could cut the greatest of promos and he'd end up losing to someone like Ryback or Alberto Del Rio on the next show :cry:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Why can they only give Dolph promo time on ME and SD :cry:

omg is your stream ahead? link me :uhh:

Share this post


Link to post
Share on other sites

The Usos? But I'm already bored, WWE.

 

photo-8.jpg?_r=1402444868

Share this post


Link to post
Share on other sites

I didn't know this theme related to the WWE Network

 

photo-8.jpg?_r=1402444868

Debbie Downer tbh. Ruin all the fun. 

 

photo-8.jpg?_r=1402444868

1 person likes this

Share this post


Link to post
Share on other sites

bye, idc about this tag match. They should have opened with Sexth and Dolph so I could peace out.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Luke Harper vs an Uso. Do I close the stream now or naw?

 

photo-8.jpg?_r=1402444868

Share this post


Link to post
Share on other sites

bye, idc about this tag match. They should have opened with Sexth and Dolph so I could peace out.

 

The fact that this match is probably gonna be around 10 minutes long too :smh3:

Share this post


Link to post
Share on other sites

My stream is behind a;lalfk.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tbh, The Wyatts seem like they're starting to decline imo. If Bray doesn't win @ MITB, then Cena officially hasn't done him any favours :sad2:

Share this post


Link to post
Share on other sites

My stream is behind a;lalfk.

mess, i thought it was ahead? you posted about dolph before he showed up for me.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tbh, The Wyatts seem like they're starting to decline imo. If Bray doesn't win @ MITB, then Cena officially hasn't done him any favours :sad2:

Are they facing each other again? :uhh:

Share this post


Link to post
Share on other sites

nnn;; doesn't look like we'll get a Divas match, but at least we'll have a Lana appearance.

 

photo-8.jpg?_r=1402444868

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now